11 Eylül 2016 Pazar

            CITY COLOR NUDE FAR PALETİ

              Merhabaaaaa uzuuuunnnnnca bir aradan sonra güzel bir dönüş yaptığımı düşünüyorum.
Geçenlerde gratis mağazasında kasanın yanında keşfettiğim güzel mi güzel bir far paleti :)



Sizinde gördüğünüz gibi renkleri muazzam. Kalıcılığı çok güzel sürümü de çok rahat. Pigmentasyonu da fiyatına göre ideal ve fiyatının yalnızca 12.90 tl olmasıda cabası. Aşağıda farlara kendim numara vererek sırayla swatchladım.

Bence bu paletin 2 handikapı var sadece. İlki simli yani ışıltılı renkler sürülürken parçalanıyor yani palette topak topak oluyor.



İkinci handikap ise swatch yapmak için kullandığım annemin bileğinde alerjiye sebebiyet vermesi.
Annemde böyle bir etki yaparken benim göz kapaklarımda hiç bir irritasyon yapmadı. Hatta gözlerim sulanmadı bile diyebiliriz. Annem sarışın ve aşırı hassas bir cildi var belki bu yüzden böyle bir soruna sebep olmuş olabilir.



Sarışın ve aşırı hassas ciltli arkadaşlara şimdiden duyurulur.
Ama renkleri, pigmentasyonu ve fiyatı  göz önünde bulundurulduğunda bir çok paletin papucunu dama attırır diye düşünüyorum. Yine fiyat performans açısından değerlendirirsek o iki handikapı sıfırlamış oluyor tabi bende alerji yapmadığı için böyle konuşuyorum.



Renkleri ışıltısı duruşu muazzam. Bu renklerle çok güzel gold smokey eye makyajı yapılabilir. Işıl ışıl ve görkemli :)
 Kızlar bence gratise yolunuz düştüğünde kesinlikle bir tane kapmalısınız :) 

Herkese bol makyajlı, keyifli günler :)


Hiç yorum yok: