30 Ekim 2015 Cuma

KARARLAR, KARARLAR, KARARLAR


Uzun bir aradan sonra merhaba. Bu sefer ki yazım ürün yazısı, kozmetik yazısı değil. Her yeni blog yazımda artık düzenli bir şekilde yazacağım diyorum ama her seferinde araya bir şeyler giriyor bir şekilde unutuyorum yazmayı, önemsemiyorum açıkçası. 

İnsan hayatında her dönemde inişler ve çıkışlar yaşar. Bazen mutlu olduğumuz dünyadaki cenneti gördüğümüz anlar, bazen ise dünyadaki cehennemi gösteren olaylar yaşıyoruz. Duygusal çöküşler. yükselişler dibe vuruşlar yaşıyoruz.


Bir başak bayanı olmama rağmen iç dünyamda ki duygusal olayları aşırı bir şekilde dışarıya vuruyorum.

Bu gün ise akşam otururken bu melankoli ruh hallerimin her zaman beni etkileyip, yorduğunu, hayatımın gidişatını olumsuz etkilediğini fazlasıyla
görüp artık daha fazla bu şekilde devam etmemeye karar verdim. 


Artık daha pozitif, hayattan daha umutlu, kendini daha çok önemseyen, şımartan
tökezleyip düşse bile, düştüğü yerden geri kalkmasını bilen. Her seferinde 
daha güçlü bir şekilde kalkan. 
Ben kafamda bu düşüncelerle uyuyacağım....

Herkese iyi geceler...




Hiç yorum yok: